# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
İngilizcenin temel dilbilgisi yapılarını tanımlar ve bu yapıları kullanır. |
2 |
Mesleki terminolojiyi açıklar. |
3 |
Mesleğine yönelik okuma becerisini geliştirir, okuma parçalarındaki dilbilgisi yapılarını ve tıbbi terminolojiyi analiz eder. |
4 |
İngilizceden Türkçeye Türkçeden İngilizceye çeviri yapabilir. |
5 |
Kelime öğrenme stratejilerini geliştirir ve uygular. |
6 |
İngilizce sunu tekniklerini tanır ve alanına yönelik kısa sunular yapar. |
7 |
İngilizce anamnez alabilir, tıbbi konularda tartışabilir. |
8 |
Alanına yönelik dinleme yapar, not alabilir. |
9 |
TUS İngilizce sorularını inceler, terminoloji bilgisini geliştirir. |
10 |
Kısa paragraf yazabilir, bir konu üzerine fikrini savunabilir. |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Dilbilgisi Alıştırma |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
2 |
“Euthanasia” üzerine tartışma ve okuma |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
3 |
Okuma: “Golden Ratio” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
4 |
Okuma ve Tartışma: “How happy the Turks are” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
5 |
Okuma & Terminoloji: “Cholesterol and Heart Disease” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
6 |
Cümle Çeviri |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
7 |
Okuma ve Terminoloji: “Migraine, Headache and Vertigo” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
8 |
Okuma “Respiratory System” ve Dilbilgisi |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
9 |
Tartışma: “Sleep Disorders” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
10 |
Ara Sınav |
Sınav |
11 |
Dilbilgisi: “Adjective Clauses” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
12 |
Sunu Teknikleri |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
13 |
Okuma ve Tartışma: “Modern Day Meditation” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
14 |
Dilbilgisi: “Adverbial Clauses” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
15 |
Yazma Becerisi: “Argumentative Paragraph” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
16 |
Okuma ve Terminoloji: “Nervous System” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
17 |
Sunular |
Sınıfiçi etkileşim, değerlendirme |
18 |
Sunular |
Sınıfiçi etkileşim, değerlendirme |
19 |
Ara Sınav |
Sınav |
20 |
Sunuların Değerlendirilmesi ve En iyi Sunu Seçimi |
Sınıfiçi etkileşim, değerlendirme |
21 |
Cümle Çeviri |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
22 |
Okuma: “Behçet’s Disease” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
23 |
Paragraf Çeviri |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
24 |
Dinleme ve Tartışma “Global warming means more heart problems” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
25 |
TUS Örnekleri Çözümleme |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
26 |
TUS Örnekleri Çözümleme |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
27 |
Dinleme ve Okuma “Preventing Strokes” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
28 |
Tartışma “Organ Donation” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
29 |
Yazma “What I have lived for” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
30 |
Konuşma: “A Word with a Doctor” |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
31 |
Dilbilgisi Alıştırma |
Anlatım, sınıfiçi etkileşim |
32 |
Final Sınavı |
Sınav |
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
İngilizcenin temel dilbilgisi yapılarını tanımlar ve bu yapıları kullanır. |
10͵11͵20͵21 |
1͵2 |
2 |
Mesleki terminolojiyi açıklar. |
10͵11͵20͵21 |
1͵2 |
3 |
Mesleğine yönelik okuma becerisini geliştirir, okuma parçalarındaki dilbilgisi yapılarını ve tıbbi terminolojiyi analiz eder. |
10͵11͵20͵21 |
1͵2͵3 |
4 |
İngilizceden Türkçeye Türkçeden İngilizceye çeviri yapabilir. |
7͵10͵11͵20͵21 |
1͵2͵3 |
5 |
Kelime öğrenme stratejilerini geliştirir ve uygular. |
10͵11͵20͵21 |
1͵2 |
6 |
İngilizce sunu tekniklerini tanır ve alanına yönelik kısa sunular yapar. |
10͵11͵20͵21 |
2 |
7 |
İngilizce anamnez alabilir, tıbbi konularda tartışabilir. |
4͵5͵7͵12 |
1 |
8 |
Alanına yönelik dinleme yapar, not alabilir. |
10͵11͵12͵20͵21 |
1͵2 |
9 |
TUS İngilizce sorularını inceler, terminoloji bilgisini geliştirir. |
11͵20͵21 |
1͵2 |
10 |
Kısa paragraf yazabilir, bir konu üzerine fikrini savunabilir. |
11͵20͵21 |
3 |