# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Baş-boyun bölgesinde bulunan anatomik yapıların özelliklerini tanımlar |
2 |
İnsanın genel embriyolojik gelişim süreçlerini açıklar |
3 |
Karbonhidrat, yağ ve protein metabolizmaları ile ilgili süreçleri tanımlar |
4 |
Genetik gelişim süreçlerini biyokimyasal açıdan tanımlar |
5 |
Sinaps fizyolojisinin özelliklerini tanımlar |
6 |
Hasta ve hasta yakınları ile hekim ilişkisini düzenleyen kuralları tanımlar |
7 |
Solunum ve dolaşım sisteminin biyofiziksel özelliklerini tanımlar |
8 |
Kan yapımı, dolaşımı ve metabolizması ile ilgili süreçleri açıklar |
9 |
Solunum ve dolaşım sisteminin fizyolojik, histolojik ve anatomik özelliklerini tanımlar |
10 |
Immün sistem ile ilgili süreçleri tanımlar |
11 |
Bilgiye ulaşma yollarını kullanarak tıbbi veri tabanlarını tarar |
12 |
Hümanistik eğitim ilkelerine uygun olarak, temel mesleki becerileri uygular |
13 |
Sindirim ve emilim ile ilgili biyokimyasal ve fizyolojik süreçleri tanımlar |
14 |
Sindirim ve boşaltım sistemleriyle ilgili organ ve yapıların histolojik ve anatomik özelliklerini tanımlar |
15 |
Bakterilerin özelliklerini tanımlar |
16 |
Hormonların etkili olduğu fizyolojik mekanizmaları açıklar |
17 |
Endokrin ve genital sistemlerle ilgili hormonların özelliklerini tanımlar |
18 |
Endokrin ve genital sistemlerle ilgili organ ve yapıların histolojik ve anatomik özelliklerini tanımlar |
19 |
Virüslerin özelliklerini tanımlar |
20 |
Mantar ve parazitlerin özelliklerini tanımlar |
21 |
Sinir sistemiyle ilgili fizyolojik süreçleri tanımlar |
22 |
Sinir sistemiyle ilgili organ ve yapıların histolojik, anatomik ve biyofiziksel özelliklerini tanımlar |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]I. Ders Kurulu[/r] |
Anlatım, Uygulama |
2 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]I. Ders Kurulu[/r] |
Anlatım, Uygulama |
3 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]I. Ders Kurulu[/r] |
Anlatım, Uygulama |
4 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]I. Ders Kurulu[/r] |
Anlatım, Uygulama |
5 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]I. Ders Kurulu[/r] |
Anlatım, Uygulama |
6 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]I. Ders Kurulu[/r] |
Anlatım, Uygulama |
7 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]II. Ders Kurulu (Dolaşım-Solunum Sistemleri)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
8 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]II. Ders Kurulu (Dolaşım-Solunum Sistemleri)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
9 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]II. Ders Kurulu (Dolaşım-Solunum Sistemleri)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
10 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]II. Ders Kurulu (Dolaşım-Solunum Sistemleri)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
11 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]II. Ders Kurulu (Dolaşım-Solunum Sistemleri)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
12 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]II. Ders Kurulu (Dolaşım-Solunum Sistemleri)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
13 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]II. Ders Kurulu (Dolaşım-Solunum Sistemleri)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
14 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]II. Ders Kurulu (Dolaşım-Solunum Sistemleri)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
15 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]III. Ders Kurulu (Metabolizma: Sindirim ve Üriner Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
16 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]III. Ders Kurulu (Metabolizma: Sindirim ve Üriner Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
17 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]III. Ders Kurulu (Metabolizma: Sindirim ve Üriner Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
18 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]III. Ders Kurulu (Metabolizma: Sindirim ve Üriner Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
19 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]III. Ders Kurulu (Metabolizma: Sindirim ve Üriner Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
20 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]III. Ders Kurulu (Metabolizma: Sindirim ve Üriner Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
21 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]III. Ders Kurulu (Metabolizma: Sindirim ve Üriner Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
22 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]IV. Ders Kurulu (Endokrin Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
23 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]IV. Ders Kurulu (Endokrin Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
24 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]IV. Ders Kurulu (Endokrin Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
25 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]IV. Ders Kurulu (Endokrin Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
26 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]IV. Ders Kurulu (Endokrin Sistem)[/r] |
Anlatım, Uygulama |
27 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
28 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
29 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
30 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
31 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
32 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
33 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
34 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
35 |
[r=http://mersin.edu.tr/uploads/360/2011-12/D%C3%B6nem%20II%20-%202011-12%20Ders%20Program%C4%B1.pdf]V. Ders Kurulu (Sinir Sistemi ve Duyu Organları)[/r] () |
Anlatım, Uygulama |
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Baş-boyun bölgesinde bulunan anatomik yapıların özelliklerini tanımlar |
1͵2͵5 |
1͵2 |
2 |
İnsanın genel embriyolojik gelişim süreçlerini açıklar |
1 |
1͵2 |
3 |
Karbonhidrat, yağ ve protein metabolizmaları ile ilgili süreçleri tanımlar |
1 |
1͵2 |
4 |
Genetik gelişim süreçlerini biyokimyasal açıdan tanımlar |
1 |
1͵2 |
5 |
Sinaps fizyolojisinin özelliklerini tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
6 |
Hasta ve hasta yakınları ile hekim ilişkisini düzenleyen kuralları tanımlar |
12͵15 |
1͵2 |
7 |
Solunum ve dolaşım sisteminin biyofiziksel özelliklerini tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
8 |
Kan yapımı, dolaşımı ve metabolizması ile ilgili süreçleri açıklar |
1͵2 |
1͵2 |
9 |
Solunum ve dolaşım sisteminin fizyolojik, histolojik ve anatomik özelliklerini tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
10 |
Immün sistem ile ilgili süreçleri tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
11 |
Bilgiye ulaşma yollarını kullanarak tıbbi veri tabanlarını tarar |
10͵11 |
1͵2 |
12 |
Hümanistik eğitim ilkelerine uygun olarak, temel mesleki becerileri uygular |
6 |
1͵2 |
13 |
Sindirim ve emilim ile ilgili biyokimyasal ve fizyolojik süreçleri tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
14 |
Sindirim ve boşaltım sistemleriyle ilgili organ ve yapıların histolojik ve anatomik özelliklerini tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
15 |
Bakterilerin özelliklerini tanımlar |
7 |
1͵2 |
16 |
Hormonların etkili olduğu fizyolojik mekanizmaları açıklar |
1͵2 |
1͵2 |
17 |
Endokrin ve genital sistemlerle ilgili hormonların özelliklerini tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
18 |
Endokrin ve genital sistemlerle ilgili organ ve yapıların histolojik ve anatomik özelliklerini tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
19 |
Virüslerin özelliklerini tanımlar |
7 |
1͵2 |
20 |
Mantar ve parazitlerin özelliklerini tanımlar |
7 |
1͵2 |
21 |
Sinir sistemiyle ilgili fizyolojik süreçleri tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |
22 |
Sinir sistemiyle ilgili organ ve yapıların histolojik, anatomik ve biyofiziksel özelliklerini tanımlar |
1͵2 |
1͵2 |