# |
Öğrenim Çıktıları |
1 |
Temel Yüzme Tekniklerini kullanarak yüzer |
2 |
Temel eğitimde kullanılan araç gereçleri tanır |
3 |
Havuz kullanım kurallarını ve çalışma düzenini kavrar |
4 |
Yüzme öğretim basamaklamalarını bilir |
5 |
Yüzmede uygulanan yarışma kurallarını bilir |
6 |
Yüzmenin hayati öneme sahip olduğunun farkına varır |
7 |
Farklı alanlarda yüzmenin ve su egzersizlerinin önemini kavrar ve bunu kullanır |
8 |
Yüzme tesislerini tanır ve tesis özelliklerini bilir |
# |
Konular |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1 |
Yüzmenin tarihçesi, havuzlar ve malzemeleri, tesis kullanım kuralları ve önemi |
|
2 |
Neden yüzme bilmeliyiz, yararları. Suya uyum ve beceri alıştırmaları ve öğretim basamakları |
|
3 |
Krawl tekniğine giriş. Özellikleri |
|
4 |
Krawl tekniğinde kol çekişi ve ayak vuruşu. Koordinasyon |
|
5 |
Krawl tekniğinde kol, ayak ve nefes uyumu. Koordinasyonun incelikleri |
|
6 |
Yüzmede çıkış (start) |
|
7 |
Sırtüstü tekniğine giriş. Özellikleri |
|
8 |
ARA SINAV |
|
9 |
Sırtüstü tekniğinde kol çekişi ve ayak vuruşu. Koordinasyon |
|
10 |
Sırtüstü tekniğinde kol çekişi, ayak vuruşu ve nefes . Uluslar arası yüzme yarış kuralları. |
|
11 |
Kurbağalama tekniğine giriş. Özellikleri |
|
12 |
Kurbağalama tekniğinde kol çekişi ve ayak vuruşu. Koordinasyon |
|
13 |
Kurbağalama tekniğinde kol, ayak ve nefes uyumu. Koordinasyonun incelikleri |
|
14 |
Kelebek yüzme, Yüzme stillerinin dönüş ve çıkış özelliklerine bakış. |
|
15 |
Genel sınav hazırlık |
|
16 |
Son Sınav |
|
# |
Öğrenim Çıktıları |
Program Çıktıları |
Ölçme ve Değerlendirme |
1 |
Temel Yüzme Tekniklerini kullanarak yüzer |
|
|
2 |
Temel eğitimde kullanılan araç gereçleri tanır |
|
|
3 |
Havuz kullanım kurallarını ve çalışma düzenini kavrar |
|
|
4 |
Yüzme öğretim basamaklamalarını bilir |
|
|
5 |
Yüzmede uygulanan yarışma kurallarını bilir |
|
|
6 |
Yüzmenin hayati öneme sahip olduğunun farkına varır |
|
|
7 |
Farklı alanlarda yüzmenin ve su egzersizlerinin önemini kavrar ve bunu kullanır |
|
|
8 |
Yüzme tesislerini tanır ve tesis özelliklerini bilir |
|
|